söndag 10 februari 2008

Tjillevippen Sverige...

I dag är uppkopplingen rent usel så det blir inga bilder idag... Kan bara säga vi har haft en underbar dag, fint väder och vi har alla badat och stojat i poolen hela dagen.... På eftermiddagen kom Sham och Shamod och var med och badade och lekte med Ebba och Tova, dom har haft så roligt.... I dag kom frågan om vi kan åka tillbaka flera gånger:-) Dom har börjat lära känna grabbarna och komunikationen på engelska går bättre och bättre... På onsdag drar vi ner till strandparadiset Hikkaduwa, där Mickes syster Johanna bor för tillfället, ska bli super kul.


Till Pappa....
Fy tusan vad roligt, då har ni med andra ord varit med på tv, får hoppas någon har spelat in... Har sett det någon gång och då brukar det ju stå massa grannar utanför oxå, var det så nu med? Vart har farmor pyst denna gången? Hade hon uppgett att dom skulle hem till er eller hur i hela friden visste dom det?
Grattis farmor, trägen vinner...Vi andra som inte spelar kan ju bara vara avundsjuka:-)

Återkommer i morgon.....
Kram till er alla....

2 kommentarer:

hjortsberga sa...

hej ni ser ju ut att må väldigt bra.... blekisar:)
marie-louise pratade med oss i torsdags på mötet och det är väl klart att alla vill vara med och samla in pengar till de underbara barnen. Så innan jag stack hem i fredags så kollade jag med mia och då hade hon satt in 2600 på kontot du angett och det kommer nog lite til tror jag. Fy vad vi är bortskämda egentligen. Det inser man när man ser sånt. Ja ja nog pratat här ha de kanon bra hör av mig snart igen kramiz

Anonym sa...

Härligt att höra att det går bra.. själv sitter jag i skolan igen och önskar mest få gå hem och sova.. men det är många timmar till.. ta ett dopp i poolen till mig också..

kramar