söndag 3 februari 2008

Igår kväll var det disco vid baren...

Dags för lite disco och barhäng.
Gårdags kvällen var väldigt trevlig, började med en som vanligt gigantisk middag, det grillades alla möjliga saker här utanför vår balkong som vi åt i den ljumna kvällen. Myggorna höll sig borta och det var väldigt behagligt. En jätte bra dj spelade under middagen.... Innan middagen hade vi lite barhäng Micke och jag för första gången i vår historia, som tur är har ju barerna här ingen Red bull och vodka , egentligen lite tråkigt för det hade varit gott men nog lugnast......:-)


Efter maten ville barnen dansa men givetvis tordes dom inte eftersom dans golvet var tomt.... Så självklart vek mamma hjärtat sig och den forna party prinsessan ( som då är jag) fick upp och stuffa på fläsket med alla andra hotellgäster glatt stirrandes..... GRRR, Kändes inte helt bekvämt, men dj spelade riktigt bra gamla godingar och som vanligt räcker det med att någon började så efter fem minuter var det många andra på dansgolvet och Micke och jag kunde lugnt gå och sätta oss. Ebba och Tova dansade däremot i full fart i ytterligare en timme tills dom var helt slut, sen somnade dom gott i vårat svala rum....


Idag har vi bara slappat och badat.... Skönt, men i morgon är det dags för en tur med motorbåt ute på havet, vi längtar redan.


Saknar mina bebisar, men det är nog det enda vi saknar just nu( ja kanske en red bull och vodka oxå)


Lotta....Pussa min bebis och viska i hennes öra att jag kommer och hämtar henne sen...:-)


Anette och Jenny..... Hoppas att damp bebisen inte tar kål på er, vi kommer om några veckor... kramizar från oss alla.

1 kommentar:

Anonym sa...

låter som att hotellet tillfredställer era behov.. här hemma har vanessa uppträtt exemplariskt.. när jag kom hem efter ytterligare timmar var hon i köket ensam med allt i behåll.. hon har även klarat mattan i flera dagar nu. igår sörjde dom lite att jenny åkt till småland men nu har vi glömt henne :) oxå. indigo måste ha slagit i huvudet för hon uppför dig också exemplariskt mot den nya invånaren. ibland gör dom tom små inviter mot varandra. annars skäller dom och morrar mot alla inkräktare som far förbi på våran stora väg utanför. imorgon är det sopkvinnnan som får sin beskärda del. nej nu måste jag fortsätt med mitt skolarbete som varit lidande under sjukdomen..

kramar