fredag 29 februari 2008

Hemma igen....

Sista dagarna kom barnen igång att bygga kojor för glatta livet...
Efter en väldigt lång resedag är vi tillbaka i Höj hos syster och Jenny. Resan gick faktiskt bra, till och med lättare än på ner vägen....Men efter att ha varit vakna i 24 timmar somnade vi som klubbade sälar.....





Sista dagen nere i värmen gick åt till att sitta i tatueringsstolen för Micke OCH mig..... Fick det som jag ville, ett snyggt armband som består av barnens namn, det var ju faktiskt inte så farligt, jag överlevde... Det tog mig väl två timmar att bli färdig.... Micke fick däremot bli plågad i fyra timmar med sin tiger på armen.....
Vi fryser lite men det är ändå väldigt skönt att vara i Sverige. Vi åt en frukost som heter duga med det mesta som vi saknat...Jag som levt helt utan kött i fem veckor var vansinnigt sugen på salami korv och leverpastej..... Alla åt som hästar.... Gud så gott...




Vanessa blev väldigt fundersam när vi kom hit, men oj,oj vad glad hon blev sen....


Hos mostrarna igen.....Glad och lycklig...

Nu dags för en promenad nere på ribban i Malmö med hundarna, dags att ta på sig strumpor och packa ner sandalerna för denna gången.....

Vi stannar till eftermiddagen här nere, vi ska nämligen laga potatismos och ugnstekt falukorv......... MUMS

Är ju så roligt att skriva så det blir kanske fler gånger...

Svinkalla kramar från oss.

Inga kommentarer: