onsdag 20 februari 2008

Nu har vi återhämtat oss lite.....


Ser ut som en trött, svettig, husmor..... Kanske några år äldre än 27.....



Här har vi varit trötta och slitna, igår var vi med barnen nere på stranden och försökte promenera lite men som vanligt gnäll och tanda gnissel...... Så idag...... Chamilla barnvakt och Micke och jag har varit ute och traskat på stranden ca en mil....Var super trevligt....Var runt i affärerna och strosade lite, köpte inte direkt något annat än väldigt billiga cigaretter....Var en expedit som envisades med att jag inte var äldre än 27-28, gjorde nästan hela min dag....:-) Sen att han kanske var ute för att fjäska lite det behöver vi väl inte bry oss om....






Har varit nere och träffat båt killarna och på fredag klockan tio är det bestämt att vi åker ut till barn hemmet.... Får verkligen hoppas att båten är färdig när vi kommer.... Man vet ju aldrig riktigt med dessa folk....






Även rörmokaren har varit här och lagat vår toalett idag, så nu fungerar även den...






Nu är det tyvärr bara en vecka kvar av vår semester i paradiset, nu satsar vi stenhårt på solbrännan och på att bara ha semester och lata oss.....
Barnen behöver lite mer solbränna...



En bloggande jag..... Taget från vårt "nya" icke läckande tak...

kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

här blåser det som vanligt. nu har dom gått ut och varnat för storm i kronoberg och att man inte ska ta bilen.. stackars kronoberg... vi har ju inga träd så oss är det ingen fara med.

jag är nöjd med att vara ledig en hel dag.. ortoligt .. imorgon ska jag jobba på kakel och tegel.. innan dess tänkte jag sy lite..

hoppas ni njuter av era sista dagar och kanske hinner se någora elefanter också...

kram